»To jasno kaže, da projekt poteka dobro in zgledno. Dokazujemo, da se da v Sloveniji še tako zahtevne projekte izvesti pravočasno in v okviru predvidenih stroškov.«
»Vesela sem, da lahko rečem, da cilj gradnje odseka od Velenja do Slovenj Gradca ostaja junij 2028. Potek gradnje budno spremljamo, saj se pri velikih projektih vedno najdejo izzivi. Ampak se jih ne bojimo.«
»Zastavljena časovna dinamika je zahtevna. Ob nastopu mandata smo jo v sodelovanju z vsemi partnerji ponovno preučili in pospešili, pri čemer smo izhajali iz zaveze, da ne bomo obljubljali nemogočega.«
»Čeprav bo ta dodatni tir umeščen tako rekoč ob drugem tiru, je treba izpeljati vse prostorske, okoljske in drugačne preveritve. Naš cilj je, da se začne graditi v letu 2026.«
»Dogovorili smo se, da vsak naredi še kanček domače naloge. Dobili se bomo predvidoma sredi aprila, ko bomo verjetno res lahko natančno povedali, v kakšnih rokih je stvar izvedljiva.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Tudi zahodna obvoznica je vključena v proračune za leti 2023 in 2024. Iščemo možnosti, da bi stvari še nekoliko pospešili, tako da bi se gradnja teh treh odsekov, ki so zdaj predvideni, končala namesto leta 2026 v letu 2025.«
»Vedeti je treba, da je to velik projekt, da gre za velik poseg v prostor in da bodo morali ljudje, ki tu živijo, v petih letih kar nekaj pretrpeti oz. potrpeti.«
»Počakajmo na končno odločitev revizijske komisije, pa bomo videli, kako naprej. Postopki pa so zelo jasni.«